Rakt ur hjärtat - ocensurerat

What up bitches?

D här. Lillebror har fått sköta skrivandet hittils - ive been busy. Men nu ska ni få veta vem storebror är också.

Men först - en kommentar om mitt förra inlägg om strumpor. Det var, som vissa förstått, en liten pik bara till alla söta modebloggare där ute. Bilden är snodd från google, lite mer stil än att köpa en grå och en vit strumpa har jag. Hemläxa till er som inte förstod det.

Vem är jag då?

Egentligen är jag en myspojke, som börjar bli lite deprimerad för att jag inte är tonåring längre, eftersom min favoritsysselsättning är att slöa och vara oansvarig. Men jag är vuxen också, ibland, och jag brukar faktiskt klara mig ganska bra här i livet. Jag har skrivandet som yrke, men här på bloggen tänker jag inte hymla om att formulera mig fint. Det jag skriver kommer att vara rakt ur hjärtat - ocensurerat.

Är tillbaka snart med något intressantare.

// D - the perfect one

Kommentarer
Postat av: Fröken Fransson

skall bli kul att se vad ni kommer hitta på här fram över! =)

2009-02-05 @ 10:47:12
URL: http://ihuvudetpafrokenfransson.blogg.se/
Postat av: maja

hur gamla är ni? :)

2009-02-05 @ 20:45:49
URL: http://moaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0