Meningslöst sex?

What up bitches?

D här. Brutal ärlighet har utlovats, so here we go.

Fick ett sms förut av en vacker dam som tyckte jag skulle komma och sova hos henne i natt, och vi vet ju alla vad det betyder. Hon är trevlig, snygg, fin, mysig att vara med och så - men jag har inga som helst känslor för henne.

Jag vet inte om hon förstår att jag tycker så, och jag vet inte vad hon tycker alls. Jag är egentligen trött på sånt här skit, borde hitta mig något seriöst, men vafan, man måste ju ha lite roligt så länge.  Tycker hon att det går ut på samma sak så är det ju lugnt, men jag vet inte. Är jag en total idiot om jag åker dit?

Vad är era erfarenheter av sådana här situationer?

// D

Kommentarer
Postat av: minea

Du vet att även tjejer tycker om att ha sex utan förbindelser..? Och newsflash, det finns snubbar som inte fattar grejen med det ;P

2009-02-06 @ 01:14:15
URL: http://minealolli.blogg.se/
Postat av: D

Minea - Absolut. Det var att jag inte vet vad som gäller som var problemet. :)



/ D

2009-02-06 @ 05:53:08
Postat av: C

Bra du följde mitt råd och åkte ;) Tripprapport nästa inlägg krävs.

2009-02-06 @ 13:15:58
Postat av: minea

Aaahh.. såklart. Ska läsa mer noggrant innan jag öppnar käften nästa gång.

Skitsamma vad som gäller. Vill hon mer så märks det så småningom och då är det ju bara att bryta :)

2009-02-06 @ 23:33:58
URL: http://minealolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0