Ut på jakt!

Hey groupies!

R här igen.
Det var ett tag sedan jag skrev så nu är det dags igen. Jag sitter här, helt spiknykter faktiskt, men ska snart ut på krogen med ett gäng vänner. Normaltvis så jag brukar jag dricka lite självförtroende innan krogen så att man är lite sådär lagom uppvärmd innan man når palatset, men inte i kväll.

Anledningen till varför jag är nykter i kväll är för att jag ska få ut någonting seriöst utav detta. Ni har säkert varit i min situation tidigare. När man inte är ett i ett förhållande, eller redan har ett ständigt KK-förhållande, så får man helt enkelt ge sig ut på jakt för att skaffa ett. Det är liksom inte mycket svårare än så.

Skulle det då vara så att jag dricker och blir full, så kan det mycket väl bli så att det inte är jag som står för tankeverkstan utan istället "den stolta riddaren", som min bror skrev i sitt senaste inlägg. Jag vill kunna se vem jag pratar med, vara seriös och sen så får vi se vart det leder. Det finns inget värre än att vakna upp, bakis, morgonen efter med ett okänt ansikte intill en så att man sedan ska komma på hur dum i huvudet man var kvällen innan. Det behöver inte vara så att det är någonting som man ångrar, inte alls, men det känns seriösare till chanserna att få ses igen om det är så att man tar det seriöst från första blicken inne på krogen - vid ett nyktert tillstånd. Därför, dricker jag inte i kväll.

Just nu håller jag nog på att bli allmänt deprimerad och knäpp inombords. Jag är inte den som är dålig med er brudar. Nej, fråga vem som helst och ni får svaret att jag är hingsten personifierad. Men nu på senaste tiden så har jag varit inne i en svacka. Jag menar, det händer även den bäste? Livet går upp och ner, bak och fram, hamnar in och ut ibland, det är så det fungerar.

Just nu så känner jag dock att det är dags för mig att ta tag i detta och i kväll blir ett bra tillfälle. Sen vet man inte vad krogen har att erbjuda precis. Men det finns bara ett sätt att ta reda på det och det är väl att vara på plats I guess? Ja, vilket jag också kommer att vara.

Förresten, min bror är ute och svärmar även han i kväll.
Vänta er två feta rapporter under söndagen bitches...

Jag ska inte bli mer långvarig än såhär. Wish me luck, så hörs vi inom kort.

// R - The joker.

Kommentarer
Postat av: Jessie

hoppas jakten gick bra ;)

2009-02-08 @ 02:56:59
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: VENDELA

riktigt bra blogg!



saknar MASSA bilder ,men:)

2009-02-08 @ 09:03:01
URL: http://wendeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0