När man inte presterar...

Hey Bitches!

D här. Den nakna sanningen har utlovats, så vi kör på med det. Därför tänkte jag prata lite om värsta tänkbara scenarion som kan hända i sängen för en kille - jag hade nämligen ett sånt i går...

När man inte fått sig något på länge så känner man sig, eller åtminstone jag, lite nervös och vilsen när det blir dags för den lyckliga dagen igen. Nästan alltid går det bra och man känner sig som hemma på en gång, men när en kille är nervös när han ska ha sex kan det i värsta fall hända två grymt pinsamma saker:

1) Det blir inget sex alls. Man är nervös, och den stolte krigaren är inte riktigt så stolt som man hoppats och vägrar stå helt i givakt, och man tycker det är drygt och jobbigt, och plötsligt är man mest bekymrad och inte alls kåt och krigaren får för sig att det är en bra idé att desertera. Kan även orsakas av sprit. Not fun.

2) Det blir väldigt kort sex. När man kommit över den där nervositeten och känner sig bekväm med att ha sex igen märker man plötsligt hur trevligt det var, och att det inte alls är samma sak som man gjort den senaste tiden - det vill säga ta hand om det själv. Mycket riktigt, det var inte alls samma sak, och efter någon minut så kom man plötsligt innan man kunde förhindra det själv... Not fun.

Jag råkade visst ut för en nummer två igår, och det var inte alls kul, även om det är lite roligt att skriva om det nu. Och tjejer, jag lovar, "Det är lugnt", och "Det kan hända alla", fungerar inte att säga. Kramas lite, och efter en stund så kan ni börja om med lite kel och sen låta honom göra om jobbet ordentligt, det lovar jag är det bästa.

Jag vet, det är nämligen vad jag gjorde last night, kan bjuda på en liten bild på hur mitt lår ser ut idag efter det. Det gör för jävla ont kan jag säga. ;-)

 15-20 centimeter av vänster yttersida lår.

PS. Blixten på kameran gör mig blek, är inte så blek nu.

PS 2. ...men går nog till solariet innan krogen i morgon ändå.

// D - The not always so perfect one

Kommentarer
Postat av: Lindzon

hehe den här bloggen blir ju bara bättre å bättre!

2009-02-07 @ 20:51:44
URL: http://lindzon.blogg.se/
Postat av: tallica

jag har vart med om det här en gång...att killen inte fått upp den. det har vart lite frustrerande men inte världens grej...kanske för att han kompenserade för att han inte kunde perform...så att säga. Intressant blogg...har en exakt likadan fast jag är av det andra könet :)

2009-02-08 @ 23:33:53
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Miss Diss

Jag kan bara säga att helre en kille som njuter å kommer fort å kör igen senare än en som säger "nej, vänta lite, sitt still..." Sååå frustrerande å osexigt! Sex ska vara roligt å skönt å visst de e inte kul me en kille som kommer fort men vet han vad han ska göra för att gottgöra det spelar det ingen roll!

2009-02-19 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0