Kåta flickor, ni är likadana.

Tja, R här.
Jag väntade mig att bror min skulle skriva ett presentationsinlägg där han, som jag i mitt första inlägg, kunde förklara för er alla vad han är en filur. Men onekligen så är det så att han istället väljer att slänga upp bilder på det senaste införskaffade i hans modegarderob. Jaja, ni får ursäkta. Han är lite speciell. Jag är övertygad om att ni kommer att få läsa mer intelligenta inlägg även från honom framöver.

Jag skapade precis två kategorier som ni kan se här till höger.
"R - The famous one" = mina inlägg.
"D - The perfect one" (som han nu vill ha det) = min brors inlägg.
Där kan ni numera hålla oss separat om det är så att ni bildar någon slags favorit.
* * *

Hur som helst så var det faktiskt inte detta jag tänkte skriva om i det här inlägget utan jag antar att ni undrar över varför jag valt den rubrik som jag har gjort. Jag har fått höra ifrån väldigt många håll att det bara är vi killar som kan söka tröst genom sex, att det bara är vi som kan ligga med fem flickor för att glömma någon speciell och att det är vi som är de stora sexfixerade typerna i det här samhället. Men brudar, jag kan nu med stolthet släppa den stora bomben som berättar för er alla att vi allesammans är av samma skrot och korn - var så säkra.

Förövrigt så har jag aldrig kunnat ligga med någon/några andra för att glömma någon. När man ligger där, med "någon annan" och det blir mörkt. Så är det overkligt lätt att man bara blundar och se, ja gissa vem, när man väl ligger där. Det fungerar inte alls. I alla fall inte för mig. Jag vet inte hur det är för er. Men jag är inte knulltypen för att glömma någon speciell.

Hur som helst för att nu komma tillbaka till inläggets mening igen så fick jag precis ett sms utav ett ex. För att visa exakt vad det stod så fick jag mig en överraskning, på många sätt och vis när jag till min förvåning läste:
"Pojkvännen dumpade mig i natt. Jag behöver verkligen
dig nu. Snälla R, ställ upp för mig nu. Jag är ensam och
saknar dig. Det har jag gjort hela tiden, men har aldrig
velat ta upp det med dig. Blir du min i natt, snälla, jag ber dig".


Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva så i ren stress så skrev jag:
"Det löser sig. Men ligg inte med fem andra män. Det där
snacket om att ligga med andra fungerar inte. Jag lovar."


Jag förväntade mig inte direkt något svar på det där utan att hon istället skulle bli sur över mitt relativt raka och ärliga svar. Men istället för jag tillbaka någonting som jag inte direkt hade räknat med:
"Men jag vill ha dig. Du och jag i natt. Har du inte saknat oss?
Visst, det var längesen. Men nog lever det fortfarande kvar?"


Jag svarade:
"Du dög förr. Men inte längre, vi ses"

Oj vad jag förmodligen kommer att få skit ifrån er läsare efter detta, men grejen är den att hon kommer att tacka mig. Visserligen så hade jag naturligtvis funnits där för henne med en axel att gråta emot om det var så. Men nu när det inte är min axel hon söker, utan någonting annat aningen längre ner om man säger så, så är jag inte riktigt den som finns där som någon sorgligg.

Gråtsex har jag faktiskt aldrig provat på. Kanske vore något?

Hon (gråtandes): "Jag hatar honom, hur kunde han?"
Jag (flämtandes): "Jag vet inte, men ta ut dina aggressioner".
Hon (ökar tempot överst): "Den jävla idioten. Han ska få se!"
Jag (hyperkåt, tänker för mig själv): "Han kan inte varit snäll"......

Alltså, nej. Detta fungerar förstås inte någonstans även om det låter lockande. Jag funderar också på hur det vore de där timmarna efter själva sexet. Jag menar, vad säger man?
Vad säger hon? "Tack för att du låg med mig, nu mår jag mycket bättre".
Vad svarar jag? "Ingen fara. Jag finns här för dig".

Nej vid helvetets grund...
Jag kanske är en idiot som publicerar detta överhuvudtaget och ni får alla tycka att jag är en jubelidiot nu. Det gör mig egentligen ingenting. Det är bara intressant att läsa vad ni läsare tycker om detta. Hata mig, älska mig. Gör vad ni vill. Ni blir hur som helst inte av med mig.
Kanske är det så att jag bjudit på lite för mycket dirtytalk i det här inlägget och jag ber om ursäkt för att det inte finns någon 18 (eller kanske räcker med 16)-årsgräns. Men hur som helst så står jag för varje ord, nu får vi se om ni kan svara upp till detta.

Är jag en idiot som inte finns där med en nybäddad säng för henne?

Ge mig era åsikter, bitches!

// R - The famous one.

Kommentarer
Postat av: themanlyway

vi visste redan att tjejer är lika kåta som killar.

2009-02-04 @ 19:46:43
URL: http://themanlyway.blogg.se/
Postat av: Jenny

Äh, klart att tjejer också strular runt och är lika kåta.



Nej, inte dålig som inte ställer upp på att ha sex med ditt ex bara för att hon blivit dumpad. Däremot var sista kommentaren till henne väldigt okänslig.

2009-02-04 @ 19:51:06
URL: http://jenkajenka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt! Bara för att vi är killar så ska inte vi ligga där hemma och vänta med kuken i vädret. Jag tycker att du gjorde helt rätt, även den sista kommentaren! Jag är inte heller typen som ligger runt en massa så fort det är slut. Har varit slut mellan mig och mitt ex i över ett halvår nu och jag har inte fixat något ännu. Tänkte att jag denna gång skulle vänta tills jag kommit över det på riktigt.

2009-02-04 @ 21:43:25
Postat av: Håkan

Helt rätt! Bara för att vi är killar så ska inte vi ligga där hemma och vänta med kuken i vädret. Jag tycker att du gjorde helt rätt, även den sista kommentaren! Jag är inte heller typen som ligger runt en massa så fort det är slut. Har varit slut mellan mig och mitt ex i över ett halvår nu och jag har inte fixat något ännu. Tänkte att jag denna gång skulle vänta tills jag kommit över det på riktigt.

2009-02-04 @ 21:57:21
Postat av: Pillan

Skönt inlägg ...å nä tycker inte att du gjorde fel .

MEn det e vell så att vi tjejer gärna skyller på killarna ....fast vi inte e bättre själva )

Ha de

2009-02-05 @ 12:22:13
URL: http://pillansrum.blogspot.com
Postat av: sara

ja tror alla e kåta o ligger runt, men ja tror killar e värre än tjejer. baserad på fakta, eller va d inbillning kanske? va vet ja.. hoppas ja har fel. verkligen. har alltid trott killar va så kåta att dom inte kunde stoppa sig själva o även den bästa killen va otrogen. annars va d nästan fel på honom. d låter illa va? inte konstigt man e singel..

2009-02-05 @ 18:34:13
Postat av: matilda

Man vill inte vara den "plåster-på-såren" personen. Oavsett om man är tjej eller kille. Bra att du var ärlig mot henne. Många andra hade nog tagit chansen bara för att ..

2009-02-05 @ 19:04:03
URL: http://tildalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow, tycker det är, hmm, starkt (?) av dig att lägga ut en text som den här och jag håller med dig till 100%, du gjorde helt rätt. Sex är ändå bara sex i slutändan, det funkar inte att ersätta kärlek med det. Och jag måste nog säga, att jag personligen upplever tjejer kåtare, de är bara lite tystare om det.

2009-02-05 @ 19:08:45
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: matilda

Kanske lite hård, men tycker mer att du var rak och ärlig. Om det inte var första gången kanske det bara var nyttigt för henne att höra det.



Jag har själv varit i samma sits lite. Dock känner jag som dig nu. Man vill inte vara den som man vänder sig till när det inte finns någon annan för tillfället ..

2009-02-05 @ 19:11:46
URL: http://tildalicious.blogg.se/
Postat av: matilda

Precis!



Det är det värsta som finns. När en person hör av sig bara för att det inte finns någon bättre för tillfället.



Såg senaste inlägget. Jag tycker det finns alldeles för få killbloggar som tar upp sådana här ämnen. Tror många tjejer där ute hade uppskattat det. Om inte annat är det roligt att läsa om! :)

2009-02-05 @ 19:20:58
URL: http://tildalicious.blogg.se/
Postat av: Therése

Klockrent inlägg. Men men sista svaret "du dög förr. Men inte längre. Vi ses." de var kanske lite väl elakt. Men som sagt. Grymt inlägg. Och idiot är du nog inte. Ibland måste man tänka på vad man själv vill. Jag menar man gör kanske inte riktigt vad som helst för sitt ex för att hon blivit dumpad. Ha det bra! /Therése

2009-02-05 @ 21:22:34
URL: http://niitlott.blogg.se/
Postat av: tallica

jävligt bra svar...önskar att jag vart lika hård mot mitt ex! Tjejer är lika kåta som killar....jag är en av de!

2009-02-08 @ 23:50:25
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: amandaan

hahah :D fy fan håller med dig fullt ut! :D och nej "du dög förr" va väl inte alls så jävla elakt :P va bara en klockren diss. (Y) loves it!

2009-02-09 @ 16:27:08
URL: http://amandaann.blogg.se/
Postat av: Leona

Hon visar hur enormt svag hon är genom att höra av sig till dig för att hennes pojkvän har dumpat henne och du ska inte visa dig lika svag och komma springandes som någon jävla hund. Att stå på sig, tacka nej och säga åt henne att rycka upp sig skulle varit det rätta!



och en sak till.. tjejer är inte lika kåta som killar. Tjejer är kåtare.



2009-02-11 @ 21:29:01
URL: http://asstrongasyoumight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0