Good or not?



Hey ladies.
R, your favorite, här igen.

Jag tänkte att jag ska skriva lite gällande ett lite dilemma som kommit upp här under senaste dagarna. Jag har dock lovat bror min att jag ska försöka med att hålla mig aningen mer kortfattat än tidigare inlägg och jag lovar att jag ska göra mitt bästa.

Det är nämligen så att det inte var så värst längesedan jag var och hälsade på D, bror min. Han pluggade medan jag sov på dagarna och de flesta av nätterna så levde vi loppan, minst sagt.

En av dessa kvällar så träffar jag en tyska på en fest, där det förövrigt bara fanns ungefär tre fina flickor på hela stället. Korvkiosk for real med andra ord. Hur som helst så lyckades jag få kontakt med henne, efter att my brother from another mother snyggt lirkat bort hennes manliga sällskap.

Hur som helst så bytte vi nummer och natten efter detta så hälsade jag på henne en sväng. Naturligtvis slutade det som vi sedan tidigare sms emellan planerat - och om ni måste veta så ja, sexet var underbart. Kanske lite för underbart, om jag såhär i efterhand ska vara ärlig.

Nu planerar hon att komma hit och hälsa på mig. Som ni kanske redan listat ut så var hon tyska och hon bor alldeles riktigt in Germany - Berlin. Flygbiljetterna är bokade och klara och den 14:e, på lördag landar hon i Stockholm för att sedan ta sig hit under lördag förmiddag med en fyra timmars tågresa.

Just nu känner jag mig bara så jävla kluven. Det kommer naturligtvis bli oerhört roligt att få hit henne, men samtidigt så har jag funderat över vad fan vi egentlige ska hitta på. Jag menar, vad roar man sig med? Lite läskigt är det också att vi bara setts under en natt, typ. Jag måste ha fått in ett sjukt bra första intryck?

Sex blir det en hel del av, jag är övertygad. Men sen då?
Om det nu ska nämnas så är hon 26. Sju år äldre än mig själv.
Men vad spelar det för roll när hon är het som elden liksom?

Hur ser ni på detta? Jag är aningen screwd om ni frågar mig...
Jag vet inte hur jag klarade mig med att hålla mig kortfattad. Godkänt?
Hur som helst. Hjälp mig...


Love ya, bitches!
// R - The curious one.

Kommentarer
Postat av: sarah

Ni säger att eran blogg har "Det" hur kan ni söga det med milslånga inlägg och inga bilder??

2009-02-09 @ 11:40:31
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja mer bilder! Snyggt lirat för övrigt med 26åringen :D / Claes W

2009-02-09 @ 12:59:05
Postat av: TC

Hon kommer ju på alla hjärtans dag. Så någon fin överraskning förtjänar hon ju allt. Blommor & middag på någon restaurang (om du nu kan få ett bord så här sent vill säga,beror väl på vart du bor med men).. Ta reda på vad hon gillar att göra.. Så svårt kan d ju inte va. /TC

2009-02-09 @ 18:25:37
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Jannica

Oh, läskigt! Åker hon hela den vägen för att träffa just Dig? Du måste verkligen gjort ett bra intryck på henne! Se till att ta väl hand om henne när hon kommer, även om du inte vill nå mer än att ha great sex. Middag, bio, skridskor, bowling... Det förtjänar hon.



Tänk på att vara ärlig mot henne bara, vill du inte nå mer än bara ha sex så förtjänar hon att få reda på det. Lura inte in henne i nå falska förhoppningar.



Ha så trevligt :-)!

2009-02-09 @ 20:19:59
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Jannica

Oh, läskigt! Åker hon hela den vägen för att träffa just Dig? Du måste verkligen gjort ett bra intryck på henne! Se till att ta väl hand om henne när hon kommer, även om du inte vill nå mer än att ha great sex. Middag, bio, skridskor, bowling... Det förtjänar hon.



Tänk på att vara ärlig mot henne bara, vill du inte nå mer än bara ha sex så förtjänar hon att få reda på det. Lura inte in henne i nå falska förhoppningar.



Ha så trevligt :-)!

2009-02-09 @ 20:25:24
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: tallica

ok så du e 19 år gammal...lammkött! ja du måste som sagt gjort ett jätte stort intryck på henne eller så vill hon verkligen inte va ensam under alla hjärtans dag helgen. Vilket som så måste du se till att hon har det roligt men bara för att hon kommer så långt bortifrån så betyder det inte att ni två ska bli någon form av par...så gå inte omkring och få hybris eller börjar känna press!

2009-02-10 @ 00:10:51
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: P

Jag gillar eran blogg. Intressant att läsa hur killar tänker ibland, inte för att jag blir något klockare. Ni verkar ju nästintill mänskliga, vilket förvånar och förvirrar mig ;)

Tjejen i fråga måste vara i behov av udda upplevelser, söka något och göra saker utöver det vanliga. Hur normalt är det att en 26åring åker till sverige från tyskland för att träffa en 19åring i en svensk småstad? Förvänta dig inte drömflickvännen är nog mitt råd. Nog för att jag hittar på konstiga saker själv, men detta är verkligen weird.

2009-02-10 @ 17:06:14
URL: http://collarbone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0