Fucked up night

Tja, R här, din egna favorit.
(Jag varnar er: långt inlägg. Hoppas ni står ut)

För att reda ut detta om jag druckit, eller ej denna kväll, så kan jag berätta för er att det blev en drink med Malibou (kokos-konjak) och en riktigt kylig Carlsberg. Jag kan inte riktigt kalla det för en fylla, eller en utgång för att bli full. Snarare för att man ska ha någonting i handen och för att det är socialt. Sen kanske en aning för att man ska ha någonting att bjuda på om det är så att man får napp på ett eller annat sätt, men det är en helt annan historia än min kväll som var helt fucked up.

Jag tror att det är bäst om vi tar det hela ifrån början...

Det jag tänker ta upp nu vill jag verkligen att ni som läser detta tar ställning i och förklarar för mig varför man gör som den här tjejen som jag nu tänker skriva några rader om. Jag kan börja med att nämna att det är bra detta med att jag och bror min såhär långt valt att vara anonyma, så att ingen vet vem detta handlar om, för jag skulle verkligen skämmas om jag var i hennes kläder. Vi får se om ni håller med mig.

Hur som haver så är jag inte alls främmande i ämnet att dansa när jag går på krogen. Nej, jag går nog efter mottot att dem som står vid baren och bara sneglar ut mot dansgolvet, där står dem som inte vågar roa sig som alla andra och finns det något jag verkligen inte vill bli förknippad som, så är det att man är en av dem.

Nu var det så att jag var ut på dansgolvet även denna kväll och där stöter jag på en brud som börjar "kladda" på mig, och då menar jag verkligen rejält. Hon smekte mig innanför kläderna, kysste mig på halsen och var riktigt på. Jag tänkte att jag spelar med, vilket var roligt tills jag fick höra i örat av en polare att hon hade varit på alla under kvällen. Jag var lite skeptiskt till det eftersom hon verkade så oerhört på, men jag fick se sanningen bara minutrar senare då hon, som om ingenting hade hänt, går över till nästa kille och börjar kladda precis som hon gjort på mig alldeles nyss. Jag tänkte inte mer på det, utan försökte roa mig med mina polare istället.

Cirka timmen senare så kommer hon fram till mig igen. Eller hon är snarare på väg fram till mig, då det är en kille som drar henne i armen. Hon stannar upp och runt henne ställer sig sedan fyra-fem killar i en ring. En av dem tar henne (läs riktigt klämmer) henne på brösten, en annan börjar knäppa upp hennes kjol och en tredje kysser henne längs halsen.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Hon såg liksom inte ens ut att protestera. Eller ja, hon protesterade inte överhuvudtaget. Hon bara tog emot det som killarna just där utsatte henne för. Hon börjar sedan sakta gå fram emot mig och konstigt nog så är det ingen av killarna som drar i henne den här gången. Hon tar min hand och börjar dra med mig därifrån. Jag tänkte att jag hänger på, för den här flickan mår verkligen inte bra.

Hon tar min hand, lämnar dansgolvet och går förbi den första baren bort emot toaletterna. När vi kommer fram dit så ber hon mig först att vänta utanför. Jag tänker inget mer på det utan väntar snällt, för att se att inget händer henne, nu när hon ändå bett mig att vänta. Efter ett par minuter öppnar hon dörren och drar in mig på toaletten. Hon börjar smeka mig över hela kroppen och självklart blir man kåt själv i situationen. Vad hade ni gjort liksom? Jag sa ingenting, utan lät henne endast fortsätta. Det var inte direkt så att jag tvingade henne till något. Hon gick ner, knäppte upp mina byxor och sög av mig.

Efter drygt fem-sex minuter så var det hela klart och nej, vi hade aldrig sex. Jag går inte hur långt som helst på en krogtoalett. Mer stil än så har jag faktiskt - trust me. Knäppte byxorna igen och vi stod endast och höll om varandra en stund. Hon svamlade någonting om att hon inte mådde speciellt bra och att hon vill ta sig hem. Jag röt i åt henne att hon inte borde låt alla kladda på henne som dem gör. Hon svarade bara med "jag vet, jag vet". Jag fick inte ur henne några vettiga svar eller något vettigt överhuvudtaget men jag fick henne i alla fall att lyssna på mina ord och jag berättade för henne att hon verkligen borde tänka på sitt rykte.

Efter detta så plockade jag hennes nummerkort till garderoben, tog ut hennes och min jacka för att sedan gå ut ifrån krogen med henne. Jag frågade henne vart hon ville ta vägen, men hon svarade att hon inte visste hur hon skulle ta sig hem och att hon inte heller hade någon telefon på sig. Jag kände det hela som ett hopplöst fall men att jag inte kunde lämna henne där. Jag ringde en taxi, gav henne 200 kronor som hon behövde för att ta sig hem och sedan lämnade jag henne där.

Inget nummer, inget namn. Det räckte bara så.

Det som oroar mig såhär efteråt, är att hon kunde ha hamnar med vem som helst på den där toaletten. Samtidigt så är jag oerhört kluven och nästintill irriterad på mig själv att jag reagerar som jag gör åt situationen. Givetvis är det fel av massa killar att kladda på henne "bara sådär", men att hon låter dem göra det, kan jag väl egentligen inte klandra henne för?

Det är omgivningen, samhället och det allmänna snacket runt livet vi lever som man borde smutskasta. Jag menar, ingen kille kan förneka att han inte vill ha fitta när han går på krogen och dansar med tio-tolv brudar på en kväll. Det är klart som fan att den här typen av killar vill få ut någonting av kvällen, solklart. Men så fort en tjej roar sig på samma sätt så växer det hastigt men otroligt mindre lustigt väldigt snabbt fram en horstämpel över det hela, vilket skrämmer mig som fan.

Är det inte okej för en tjej att gå ut för att finna ett ragg?

Sen att hennes stil gällande att om en kille inte har dragit med henne mot toaletten efter tre-fyra minuters strul på dansgolvet så hoppar hon på någon annan är helt fucked up, det får helt enkelt stå för henne. Det hör inte hit. Jag tycker att alla, tjejer som killar, borde kunna gå ut på krogen med samma förutsättningar.

Är man kåt och vill ligga, vad är problemet? Oavsett kön!
Min kväll annars kan vi lämna bakom oss. KK-sökandet fortsätter...

Vet ni förresten vad avslutningslåten på krogen var denna afton?
"Let it be" med The Beatles. Ödets ironi för min del, på många sätt och vis.

Vad säger ni om detta? Nu behöver jag era åsikter bitches.

// R - You know you want me.

Kommentarer
Postat av: Maddie

"Dansa är för dom som inte har råd att stå i baren!"



;D



Visst är det okej att en tjej går ut och gör så och vi alla andra i samhället kommer alltid titta åt hennes håll och undra vad hon sysslar med pga denna så kallade "horstämpeln".



Hade en kille gjort detta hade vi inte ens lagt märket till. Jag kan tycka att det är lite respektlöst (att hon gör så mot sig själv, sin egna kropp och samvete) av henne att låta andra ta på henne bara sådär. Är hon inte värd mer?



2009-02-08 @ 09:10:32
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: emma

Jag godkände, men bara denna gång, maha.

2009-02-08 @ 10:48:45
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej, det är andra gången ni gör reklam i min blogg, haha.

Men jag måste säga som förra gången.

För långa inlägg.

Inga bilder.

=

Färre läsare.

2009-02-08 @ 10:53:04
URL: http://lajon.blogg.se/
Postat av: Sophie H

hehe jag har godkänt eran kommentar och hoppas ni ökar med besökare! :)

2009-02-08 @ 12:28:47
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: j

Intressant! Kul med en blogg med killarnas sätt att se, det gillar vi. Wow! Måste dock säga att du gör mig starkt besviken redan i detta inlägget - vilket är det första jag läst.



Ja, det är jävligt trist att hon inte har högre självrespekt. Ja, det är jävligt trist att hon är lost. Ja, skitsynd att hon söker bekräftelse i totala främlingar.



Men vet du vad som är tristare? Att du låter henne behålla denna stämpel och bekräftar för henne att beteendet är OK genom att låta hene suga av dig!



Försök inte låta som en hjälte, eller en som skiljde sig från de andra killarna som kladdade, för det finns fan bara dubbelmoral i det du säger. Du verkar inte tycka mindre synd om den här tjejen än du tycker om dig själv.



Vad du skulle ha gjort? DU skulle ha tagit HENNE i armen och dragit iväg henne och snackat vett i henne. DU skulle satt henne i en taxi med 200kr INNAN hon sög av dig.

2009-02-08 @ 12:45:35
Postat av: tallica

Det är inte ok att göra så mot en tjej men om hon inte protesterar så hur fan ska man veta att det inte är ok. Som kille så borde man se om en tjej är för full, det borde man som tjej oxo göra!



Jag tycker det absolut inte är fel med tjejer som går ut för att hitta sig ett ligg! Jag har gjort det och jag har absolut inte en horstämpel. Desvärre så måste man vara jävligt diskret för det är inte lika accepterat som det är för killar. Jag älskar sex och skäms absolut inte för det men vissa saker kan man inte komma undan med i detta samhälle!



Stolt över att det finns killar som dig som såg till att hon kom hem...

2009-02-08 @ 14:19:07
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Självklart är det okej för en tjej att gå ut och skaffa sig ett ragg eller one night stand!

Men det finns gränser. Bara för att man vill ha sig ett ragg eller lite sex så behöver man inte uppföra sig lösaktigt. Det är precis sånt som skapar fördommar.

Och, handen på hjärtat, tror du verkligen att hon var ute efter ett ragg? Vad fick hon ut av att suga av dig? Nej just det inte särskillt mycket va :)

Jag tror denna tjejen mår skit och vill ha bekräftelse. Det är ingen klyscha - jag har sett det alltför många gånger.

2009-02-08 @ 14:21:19
URL: http://www.nolow.se
Postat av: loivsa

HEJ! KOLLA IN MIN MODEBLOGG- FULLPROPPAD MED MASSA HÄRLIGHETER! TIPS, HETASTE TRENDERNA, UNDERBARA BILDER OCH ANNAT SKOJ! OCH GLÖM INTE ATT FÖLJA MIN BLOGG PÅ BLOGLOVIN.COM OCH ATT LÄMNA EN KOMMENTAR ELLER TVÅ NÄR DU ÄNDÅ KIKAR FÖRBI! :) DU KOMMER ATT ÄLSKA DEN!

ha det bra och Tack! :))

2009-02-08 @ 14:33:40
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Jannica

Visst kan vi tjejer också gå ut bara för att hitta någon för natten. Vi är precis som ni killar. Vi är också kåta och sugna emellanåt. och är man singel så är risken/chansen stor att man går ut för att hitta nån på krogen.



Jag kan inte annat än tycka lite synd om den där tjejen. Nog måste man tycka lite bättre om sig själv än att ragga på precis alla killar på krogen? Även om man är kåt och full kan man väl ha lite värdighet och bara ragga på en kille?



Och om man drar det hela lite längre, vad fick hon ut av kvällen? Hon verkade ju deperat att hitta någon, men ändå drog hon in dig på toaletten och sög av dig. Var kom hennes njutning in i bilden?

2009-02-08 @ 15:40:58
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: dea

jag orkar inte ens läsa igenom inlägget, men besök gärna min blogg (istället för att läsa detta ointressanta inlägget)

2009-02-08 @ 15:46:13
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: Maddie

Nåmen med "värd" menar jag att du beskrev ju att hon lät det där andra grabbarna bara ta på henne och knäppa upp kjolen osv.

2009-02-08 @ 15:54:46
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej, tänkte bara lämna ett litet avtryck i din blogg att jag har varit här. Ska läsa den lite senare, när jag hinner. :) Verkar faktiskt intressant. :)

2009-02-08 @ 16:30:38
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Jen

Hehe, ne men jag har just kommit hem från stallet, ska hoppa in i duchen en sväng. :)

2009-02-08 @ 16:32:56
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vända kappan efter vinden

DU gilade inte att hon kladdade runt ....men HON fick suga av DIG ...

Sen talade DU med HENNE ...att hON inte kan göra så ..

Men DU då ...vem e DU att säga det till HENNE ...

DU utnjutjade ju situationen till max .

Så i mina ögon e DU inte BÄTTRE en HENNE .

Men DU e kille HON e TJEJ ..

Snacka om att vända kappan efer vinden .



Kiss my dick BITCH

Ahh YES , u doing good

Now i will tell u what i THINK

Get a TAXI and go home

2009-02-08 @ 16:36:51
URL: http://pillansrum.blogspot.com
Postat av: Jen

Haha Nej. ;)

2009-02-08 @ 16:38:00
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: natta

hejsan fick en kommentar i min blogg från dig att ni vill ha mer besökare och så, och jag tänkte ge er ett tips då att det är smartare att inte ha så långa inlägg, det blir tråkigt för läsaren om det är alltför många!

Kika in min blogg också!

2009-02-08 @ 16:39:42
URL: http://nattay.blogg.se/
Postat av: Petra

Tjejer får visst gå ut på krogen för att hitta ett fem i tre ragg.



Dock behöver man inte överdriva och vara på alla, en räcker gott och väl kan jag tycka.

2009-02-08 @ 16:43:26
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV: Vad som helst som passar till inläggen.

Fast för min del är det helt okej. För jag kan nog faktiskt inte lova att jag kommer läsa...

2009-02-08 @ 16:57:08
URL: http://lajon.blogg.se/
Postat av: sarah

oj, riktigt bra blogg! genomtänkta inlägg oså.

bra jobbat, pojkar ;)

2009-02-08 @ 17:06:47
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: Jen

Hehe, de får du nog ta vettu. ;)

2009-02-08 @ 17:07:27
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: sarah

de är mest era texter typ. ni får till den där känslan att man vill läsa mer och mer :D haha

2009-02-08 @ 17:29:20
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: sarah

ja, menvisst :)

2009-02-08 @ 17:57:23
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vilken snygg blogg :D

2009-02-08 @ 18:14:23
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: tallica

jag tycker pesronligen att hon går för långt, tycker att man kan bete sig så bakom stänga dörrar och inte på en toalett inne på en krog. Men självklart så är det en mycket mindre grej när det är en kille som gör så...du har helt rätt!

2009-02-08 @ 18:22:47
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Agnes

Okej att jag "tigger besök", men det betyder inte att jag inte menar vad jag skriver :P

2009-02-08 @ 18:31:30
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller så med 'J' och 'Pillan'. They've aldready said it.

2009-02-08 @ 18:34:22
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, believe me or not, men det var väl på ett ungefär vad jag tänkte när jag läste inlägget. Vad kan jag säga mer än så?

Du var inte bättre än henne alls när du lät henne suga av dig.

Hur kan du låta henne göra det och sedan säga 'du borde inte låta killar kladda så mycket på dig!'?

Tja, tycker att du gjorde bort dig rätt rejält när du skrev så, men tydligen finns det sådana som håller med dig till hundra, men vad vet jag?

2009-02-08 @ 18:42:37
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Petra

Absolut ingen aning. Det kan nog bara tjejen i fråga svara på.

2009-02-08 @ 18:46:27
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: tallica

Ja till det första men bor desvärre i Italien ;)

2009-02-08 @ 19:03:32
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: dea

klart brudar ska få gå ut och ragga hur mycket hon vill, tycker det är sjukt varför vi i vårat samhälle accepterar att en kille kan stå och skryta som sin 40 brudar han har legat med, men att en tjej blir horstämplad så fort hon knappt nämner att hon har haft med någon hon inte varit tillsammans med. usch för detta samhälle, vill kunna vara fri och kunna göra vad man vill!

2009-02-08 @ 19:07:04
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Utan att försöka skryta eller låta divig och avtändande men det kan hända den bästa.

Jag har mnga gånger själv känt mig ful och äcklig. Slå bara på tvn och se hur tjejerna där ser ut. Många av oss är nog aldrig nöjda. Vem vet vilken uppväxt eller tidigare relationer hon haft. Det går att trycka ner dom flest i skorna bara du är riktigt riktigt elak och rå.

Hoppas hon lyssnade på dig och tog åt sig. DU gjorde ändå ett bra jobb som sa till henne att hon är bättre än så.

2009-02-08 @ 19:16:05
URL: http://www.nolow.se
Postat av: matilda

jag läste igenom några kommentarer och jag måste erkänna att jag håller med vissa. Jag skulle pratat med henne och gett henne dom 200 kr INNAN hon sög av dig. But what's done is done.

2009-02-08 @ 20:21:56
URL: http://tildalicious.blogg.se/
Postat av: Pillan

Att tala om för någon vad som e fel , sen ta till vara på situationen .

För att sedan slänga till personen 200 spänn å skicka i väg i taxi .



Kan oxså upplevas :



Sug av mig du ditt billiga luder .

Men sluta springa runt å va billig.

Sluta med det du gör , du e bättre en så .

Men du e bra at ha när det trycker .

Här har du 200 hoppa in i taxin å försvin för med mig ska du inte din billiga hora .





2009-02-08 @ 20:38:22
URL: http://pillansrum.blogspot.com
Postat av: sofia

känner väl att jag får göra lite reklam för min blogg här på eran blogg också. . så hoppas de är ok? så kika gärna in på

www.sofianorborg.blogg.se

2009-02-08 @ 20:38:44
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: TC

Självklart har tjejer lika mkt rätt till att ragga på korgen som killar. Men i det här fallet låter det ju som en tjej som söker uppmärksamhet, då hon lät folk kladda på henne hur som helst. & vad jag skulle gissa på så var hon rätt full?!? Visst, var jävligt snällt av dig att hjälpa henne. Men att du lät henne suga av dig innan??? Hmm, det gör ju inte dig till mkt bättre kille än dom killarna innan som kladda på henne. Hade varit bättre om du bara hade sett till att hon kom därifrån om du nu ville hjälpa henne.. Utan att hon skulle behöva göra dig en tjänst innan. Du verkade ju ändå va medveten om situationen, så du kunde faktiskt sagt ifrån innan hon började suga av dig. O fine, strula runt & ha kul. Men frächt att va med någon som andra hållt på med innan precis. Men du kanske oxå e lite rent ut sagt dessperat? /TC

2009-02-08 @ 20:48:31
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Patricia

kolla in min blogg :D

2009-02-08 @ 21:21:00
URL: http://patriiicia.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Jag blir alltid så full så ingen vill veta av mig. Allt från mitt undermedvetna blir twistat och vill komma ut. Festar nästan bara med andra som är likadana. Annars funkar det inte.



Bitch

2009-02-08 @ 22:20:11
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: Gurudas

I will destroy your life....

2009-02-08 @ 22:21:47
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: selma

gillar namnet, ahha(;

2009-02-08 @ 22:52:42
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/
Postat av: mattias

Asså jag har sett andra tjejer som e såhär o tragiskt ja, helt klart! Men jag vill bara säga vad jag tycker felet ör med inlägget o allas resonemang: Nej det hade fan itne varit ok om en kille gjort likadant! e ni helt seriösa eller? vi lever mer jämnställt än vi vill erkänna, det hade varit lika sjukt skabbigt av en kille att stå i en ring o låta fulla äckliga brudar taffsa på en!

Det är lågt o total brist på självrespekt men om ni menar att det e ok för killar att inte ha självrespekt så får det stå för er! En kille som tycker det e ok att betee sig så som tjejen gjorde saknar fullständigt all form av klass/mäklaren

2009-03-05 @ 01:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0